Як піклуватися про себе в складні часи?
💙Будьте добрими до себе Ви впораєтесь з усім.
💛Робіть приємне для тіла і думок - спорт, сон, здорове харчування.
💙Зрозумійте свої почуття та почніть говорити про них в голос.
💛Використовуйте дихальні вправи для заспокоєння.
💙Уникайте нездорових шляхів боротьби зі стресом.
💛Дослухайтесь до власного тіла.
💙Поговоріть з тим, кому довіряєте: другом, психологом, соціальним педагогом, мамою чи татом, класним керівником.
💛Шукайте позитив та привід для вдячності.
💙Залишайтесь на зв'язку з близькими онлайн.
БЕЗКОШТОВНІ «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ
Національна
дитяча «гаряча» лінія |
116 111 (з мобільних) 0 800 500 225 (з мобільного або стаціонарного)
|
Національна гаряча
лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної
дискримінації |
0 800 500 335 (з мобільного або стаціонарного) 116 123 (з мобільного)
|
Національна лінія
Телефону Довіри з проблем ВІЛ/СНІД |
8 800 500 45 10
|
Як навчитися чітко формулювати свої думки?
- Читайте хорошу, різноманітну літературу. Збільшуйте словниковий запас.
- Працюйте над виразністю мови. Позбавляйтеся слів-паразитів.
- Долучайтеся до обговорень на різних форумах, висловлюйтесь.
- Вчіться дискутувати та розвивайте вміння відстоювати свою точку зору.
- Ведіть щоденник чи блог. Пишіть яскраво про те, що відбувається у вашому житті, про те, що вас хвилює, про свій настрій та емоції.
- Записуйте свої промови на диктофон та аналізуйте недоліки.
- Стежте за темпом промови. Ви не маєте говорити надто швидко чи надто повільно.
- Не відволікайтеся на сторонні деталі. Зосереджуйтеся на основній думці.
Рекомендації учням, які відчувають труднощі у спілкуванні з
однолітками
- Навчися заводити друзів і приєднуватися до спільної гри.
- Намагайся підтримувати бесіду, при цьому говори правдиво, не вихваляйся.
- Намагайся розширити свій світогляд, щоб бути цікавим одноліткам.
- Намагайся бути чемним із дітьми.
- Знайди вихід для власних емоцій, коли ти засмучений, збуджений чи зажурений.
- Не давай обіцянок, які ти не зможеш виконати.
- Будь толерантним до особливостей інших дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар